Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

sprawy organizacyjne

Wydział Organizacyjny załatwia sprawy w sposób następujący :

- Potwierdzanie zgodności dokumentów z oryginałem – następuje po dokonaniu w kasie Urzędu opłaty skarbowej w kwocie 5 zł od każdej rozpoczętej strony.

- Stwierdzenie własnoręczności podpisu – następuje po dokonaniu w kasie Urzędu opłaty skarbowej w kwocie 9 zł od każdego podpisu.

- Protokół z oświadczenia ostatniej woli na wypadek śmierci– testament allograficzny zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego może być sporządzony przez burmistrza, sekretarza gminy lub kierownika urzędu stanu cywilnego.

Testator w obecności dwóch świadków (osób obcych, dla których nie przewiduje się żadnych korzyści w testamencie) składa do protokołu oświadczenie swojej ostatniej woli na wypadek śmierci.

Za sporządzenie protokołu pobierana jest opłata stała w kwocie 22 złotych (płatna w kasie Urzędu przed dokonaniem czynności).