Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dokonanie analizy procedur używania środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia

Nr petycji: 4

Data złożenia: 8 listopada 2018r.

Imię i nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycję: Szulc-Efekt Sp. z o.o., ul. Poligonowa 1, Warszawa;

Przedmiot petycji (skan): PDF4.2018.pdf (1,54MB)

  • Dokonanie analizy – możliwości wdrożenia w Urzędzie - procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia - w formie o której mowa w art. 10a Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin załatwienia petycji: nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia

Sposób załatwienia petycji (skan odpowiedzi): Odpowiedź na petycję z dnia 8 listopada 2018r.

Opinie zasięgane w sprawie petycji: brak