Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Petycja ponowiona - Dokonanie analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z płatnościami bezgotówkowymi

Nr petycji: 5 - ponowiona

Data złożenia: 14 października 2019r.

Imię i nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycję: Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, ul. Kruczkowskiego 4b lok.13 00-412 Warszawa

Przedmiot petycji (skan): PDF5.2019- ponowiona.pdf (5,48MB)

  • Dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów - dot. płatności bezgotówkowych - wg zawartego szerokiego opisu;
  • Na bazie dokonanej analizy wniosku - kilku zdaniowe podsumowanie w odpowiedzi na niniejszą petycję - mocnych i słabych stron ewentualnego wdrożenia procedur pełnego zaspokojenia żądań Interesantów - pod kątem płatności bezgotówkowych w Urzędzie.

Termin załatwienia petycji: nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia

Sposób załatwienia petycji (skan odpowiedzi): Odpowiedź na petycję z dnia 14 października 2019r.

Opinie zasięgane w sprawie petycji: brak