Petycja ponowiona - Dokonanie analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z płatnościami bezgotówkowymi
Nr petycji: 5 - ponowiona
Data złożenia: 14 października 2019r.
Imię i nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycję: Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, ul. Kruczkowskiego 4b lok.13 00-412 Warszawa
Przedmiot petycji (skan): 5.2019- ponowiona.pdf (5,48MB)
- Dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów - dot. płatności bezgotówkowych - wg zawartego szerokiego opisu;
- Na bazie dokonanej analizy wniosku - kilku zdaniowe podsumowanie w odpowiedzi na niniejszą petycję - mocnych i słabych stron ewentualnego wdrożenia procedur pełnego zaspokojenia żądań Interesantów - pod kątem płatności bezgotówkowych w Urzędzie.
Termin załatwienia petycji: nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia
Sposób załatwienia petycji (skan odpowiedzi): Odpowiedź na petycję z dnia 14 października 2019r.
Opinie zasięgane w sprawie petycji: brak