Przejdź do treści strony
Urząd Miejski Lewin Brzeski Biuletyn Informacji Publicznej

sprawy organizacyjne

Wydział Organizacyjny załatwia sprawy w sposób następujący :

- Potwierdzanie zgodności dokumentów z oryginałem – następuje po dokonaniu w kasie Urzędu opłaty skarbowej w kwocie 5 zł od każdej rozpoczętej strony.

- Stwierdzenie własnoręczności podpisu – następuje po dokonaniu w kasie Urzędu opłaty skarbowej w kwocie 9 zł od każdego podpisu.

- Protokół z oświadczenia ostatniej woli na wypadek śmierci– testament allograficzny zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego może być sporządzony przez burmistrza, sekretarza gminy lub kierownika urzędu stanu cywilnego.

Testator w obecności dwóch świadków (osób obcych, dla których nie przewiduje się żadnych korzyści w testamencie) składa do protokołu oświadczenie swojej ostatniej woli na wypadek śmierci.

Za sporządzenie protokołu pobierana jest opłata stała w kwocie 22 złotych (płatna w kasie Urzędu przed dokonaniem czynności).

Metryczka
  • opublikowano:
    02-07-2003 13:21
    przez: Barbara Janicka
  • zmodyfikowano:
    21-04-2008 14:13
    przez: Barbara Janicka
Dane adresowe:

Urząd Miejski Lewin Brzeski
49-340 Lewin Brzeski
ul. Rynek 1
NIP: 747-05-01-909
REGON: 531412763

Dane kontaktowe:

tel.: 77 424 66 00
fax: 77 424 66 38
e-mail: lb@lewin-brzeski.pl
strona www: lewin-brzeski.pl